Arbeitsbuch
Виконати завдання письмово у звичайних зошитах! (до 24 квітня включно!)
S. 81 Übung 3: Що тут невірно! Подивіться уважно текст у підручнику на стор. 81
(Familie Berger) та виправте помилки!
Зразок: Um halb sieben Uhr frühstücken alle. Um halb acht gehen Herr und Frau Berger in die Schule und Sabine und Mark ins Büro.- Um sieben Uhr frühstücken alle. Um halb acht gehen Mark und Sabine in die Schule und Herr und Frau Berger ins Büro.
S. 81 Übung 4a: Коли ти це робиш? Скласти речення письмово з поданими словами. Звертайте увагу на порядок слів у реченні (прямий та зворотній), відокремлювані префікси!
Зразок: Morgens frühstücke ich.- Щоранку я снідаю.
Vormittags sehe ich fern.- Щодня дообіду я дивлюся телевізор.
Mittags höre ich Musik.- Щодня в обід я слухаю музику.
Nachmittags habe ich Unterricht.- Щодня після обіду я маю заняття.
S. 81 Übung 3: Що тут невірно! Подивіться уважно текст у підручнику на стор. 81
(Familie Berger) та виправте помилки!
Зразок: Um halb sieben Uhr frühstücken alle. Um halb acht gehen Herr und Frau Berger in die Schule und Sabine und Mark ins Büro.- Um sieben Uhr frühstücken alle. Um halb acht gehen Mark und Sabine in die Schule und Herr und Frau Berger ins Büro.
S. 81 Übung 4a: Коли ти це робиш? Скласти речення письмово з поданими словами. Звертайте увагу на порядок слів у реченні (прямий та зворотній), відокремлювані префікси!
Зразок: Morgens frühstücke ich.- Щоранку я снідаю.
Vormittags sehe ich fern.- Щодня дообіду я дивлюся телевізор.
Mittags höre ich Musik.- Щодня в обід я слухаю музику.
Nachmittags habe ich Unterricht.- Щодня після обіду я маю заняття.
Комментарии
Отправить комментарий